25/09/2011

Cheesecake de ziua surioarei mele

S-a intamplat mai demult, pe 2 mai, dar sunt cam in urma cu blogul, oricum. Ma gandisem sa fac o surpriza dulce si am gasit reteta pe blogul Laurei Adamache: Asa ca m-am dus la supermarket, am luat o tava cu pereti detasabili, mascarpone, ricotta, gelatina, frisca lichida si coacaze. M-am gandit in ultimul moment sa completez cu niste stafide "betive" (scufundatew putin in wiskey), piscoturi, ceva fistic si migdale si unt (am luat meggle cu iaurt, sa fie mai usor). Am bagat in blender piscoturi sfaramate, untul si fisticul si migdalele (o mana de migdale), am presat compozitia pe fundul tavii si am pus la dizolvat la bain marie 1 pliculet de gelatina. Am mixat branzele, frisca, am adaugat gelatina (atentie la diferentele de temperaturi, daca gelatina e calda si restul prea reci, se separa, trebuie o temperatura medie). Am amestecat si frisca batuta tare , am turnat un strat peste blat, am pus coacaze, stafide si iar crema. Deasupra am ras niste ciocolata. Dupa 4 ore de stat in frigider, sora mea a avut acces la surpriza :
am servit impreuna cu sampania rece...delicios
In sectiune se zaresc niste coacaze..
Si pe langa surpriza am pregatit si un buchet frumos de liliac parfumat:

No comments: