12/09/2011

o plimbare seara la Lago di Garda

In drum spre Vicenza, venind din Milano, am avut ocazia sa ne oprim sa savuram atmosfera linistita a serilor din Sirmione
Am profitat de ragaz si am hoinarit pe stradutele inguste, stropite de ploaie. Am admirat textura bruta a zidurilor din piatra, arcadele zvelte, ferestrele ce se deschid de sub cascadele de glicine si iedera sa primeasca aerul racoros de dupa ploaie.
Am descoperit si o gradina de-a lungul malului, si am urmat aleile spre "campanile".
Picaturile de ploaie ramaneau suspendate de florile de leandru parfumate.
Pe malul lacului, sus, am gasit doi maslini care au imbatranit impreuna.
Fragmentele de peisaj, formele simple, indeamna la contemplare.
Detalii romantice, flori care "curg" peste tot..
..si accente de arta contemporana:
Si apa lacului, cu o culoare fantastica. Lago di Garda si pietrele colorate:
Zidurile cetatii Sirmione, minunea de pe lac:
O mama tinandu-si puiul pe spate, in apa din canalul de sub podul mobil:
Frumoasa cetate, la apropierea serii:
Barcile ancorate la Sirmione sunt personalizate, una din ele avand un cap de dragon ca ornament:
Pietele nu raman pustii nici chiar cand ploaia ii mai sperie pe turisti..
Ploaia marunta continua, umbrelele se oglindeau pe lemnul umeddinspre pontonul de la care plecau vaporasele turistice:
Pe drumul spre Vicenza noaptea ne-a intampinat cu nori de furtuna.

No comments: